Întrebări frecvente despre chiria unui depozit în Chisinau
Chișinău, str. Burebista 17
Non-stop 24/7
ro / ru

Întrebări și răspunsuri

Ce este boxa personală?
Boxa personală este o încăpere separată din metal rezistent. Doar clientul și persoanele cărora clientul le oferă cheia de la boxă și cardul de acces în depozit pot deschide boxa. La încheierea unui contract de închiriere, clientul primește un card magnetic pentru accesul pe teritoriul depozitului. Fiecare boxă are senzori de deschidere / închidere a ușii. Dacă proprietarul boxei nu a intrat pe teritoriu folosind cardul de acces și boxa este deschisă, imediat se va declanșa alarma și agentul de pază va reacționa. Agenții noștri de pază profesioniști se află în depozit non-stop. În plus, depozitul este dotat cu supraveghere video non-stop, care înregistrează tot ce se întâmplă în interior. Boxele sunt uscate și calde pe tot parcursul anului, nu există umezeală, mucegai, rozătoare și insecte. Aceste condiții sunt ideale pentru depozitarea obiectelor personale, inclusiv a documentelor.
Care este diferența dintre complexul Skladovka.md și un depozit obișnuit?
În depozitele obișnuite, vă sunt propuse de obicei suprafețe mari și nu puteți închiria 1-5 metri. În Skladovka.md, puteți închiria un mini-depozit pentru stocarea unei cantități mici de lucruri și, în același timp, nu plătiți în exces pentru spațiu suplimentar. La închirierea unei boxe individuale în Skladovka.md, obțineți libertate maximă de acțiune. O puteți folosi ca pe o debara personală, puteți lăsa aici mobilă, haine de sezon, biciclete, seturi de anvelope și multe altele. Vă puteți folosi de bunurile dvs ori de câte ori doriți, fără a vă cere permisiune suplimentar de la administrație. Dumneavoastră decideți cum să aranjați lucrurile în boxa dvs. personală. Nu e necesar să vi se elibereze permise, să vă adaptați la orele de deschidere ale depozitului sau să coordonați fiecare vizită.
Pot închiria boxa pentru 1 săptămână?
Termenul minim de achitare pentru boxă este de 1 lună. Dar puteți pastra lucrurile timp de 1 săptămână – la discreția dvs.
Care este prețul minim de închiriere?
Cu cât termenul de închiriere este mai lung, cu atât prețul este mai mic. Cele mai avantajoase prețuri sunt la încheierea unui contract pe 12 luni. Dar puteți achita lunar. Prețul minim de închiriere pentru o boxă de 1,2 m³ este de 85 de lei pe lună (la semnarea unui contract pe 12 luni). Prețul minim de închiriere pentru o boxă cu o suprafață de 1 m² și o înălțime de 2,4 m este de 120 de lei pe lună (la încheierea unui contract pe 12 luni). În plus, există reduceri în cazul achitării în avans – achitați pentru 3 luni și obțineți o reducere de 3%, 4 luni – 4%, 5 luni – 5%, etc. Reducerea maximă este de 12% dacă este achitată în avans pentru 12 luni de chirie.
Deserviți atât persoane fizice cât și juridice?
Da, deservim atât clienți particulari, cât și clienți de afaceri. Persoanelor juridice li se pun la dispoziție toate documentele necesare.
Cum estimez de cât spațiu am nevoie?
Puteți determina dimensiunea boxei în conformitate cu binecunoscuta „regulă de aur” pentru depozitarea lucrurilor – 10:1. Împărțiți suprafața apartamentului sau a biroului dvs la 10 și veți obține dimensiunea optimă a boxei.
Pot oferi duplicatul cheilor personale de la boxă celor apropiați sau partenerilor de afaceri?
Sigur. Dumneavoastră stabiliți cine are acces la boxa dvs. și tot dvs.le trasmiteți cheile de la boxă și cardul cu cip magnetic pentru accesul în depozit.
Am acces la boxă în weekend, de sărbători sau în timpul nopții?
Da, aveți acces la boxă în orice moment al zilei, de sărbători sau în weekend.
Care este temperatura în depozit pe timp de iarnă?
Pe timp de iarnă, Skladovka.md menține un regim de temperatură de aproximativ +15°С.
Ce nu poate fi păstrat în boxă?

  • Animale, păsări, reptile și alte ființe vii;
  • Produse alimentare perisabile;
  • Obiecte explozive;
  • Combustibili și lubrifianți, substanțe inflamabile și lichide volatile;
  • Vopsele industriale și de uz casnic în ambalaje nesigilate sau deschise anterior;
  • Arme, muniție;
  • Orice bunuri interzise circulației în Republica Moldova.
De unde pot lua cutii pentru ambalare, rafturi pentru amenajarea boxei?
La moment, trebuie să achiziționați ambalajul de sine stătător. Dar în curând vom avea un magazin de ambalaje și echipamente pentru amenajarea boxelor.
Cum închei un contract?
Vă puteți aduce lucrurile și întocmi imediat un contract la fața locului, apoi plasa lucrurile în boxă. Pentru a încheia un contract de închiriere, este recomandabil să veniți la Skladovka.md cu cel puțin o oră înainte de sfârșitul zilei de lucru a managerilor, pentru a putea alege o boxă, întocmi un contract și achita. Orele de lucru ale managerilor în timpul săptămânii este de la 9:00 la 18:00, sâmbăta și duminica sunt zile libere.
De ce percepeți o garanție financiară la încheierea contractului?
Garanția financiară servește drept garanție a securității pentru orice spațiu închiriat. În cazul Skladovka.md, aceasta este o sumă rambursabilă, prin care compania își asigură riscurile. Dacă chiriașul refuză să-și ia bunurile sau provoacă daune proprietății Skladovka.md, această sumă va fi reținută ca despăgubire pentru daune. În cazul în care chiriașul și-a luat toate bunurile din depozit și nu a provocat daune companiei, la momentul rezilierii contractului, suma garanției financiare este returnată clientului în totalitate.
Pot comanda la dvs servicii de transport?
La moment Skladovka.md vă oferă doar serviciul de închiriere a boxei. Nu oferim încă servicii de transport.
Care sunt opțiunile de plată pentru serviciile Skladovka.md?
Puteți achita serviciile noastre în numerar la casa Skladovka.md la adresa: Chișinău, str. Burebista, 17. Program de lucru la casierie: luni-duminică: de la 9:00 la 18:00. Puteți achita pentru serviciile de închiriere a boxelor pentru câteva luni în avans – este convenabil și profitabil. Avem un sistem de reduceri pentru achitările în avans: plătiți 3 luni și primiți o reducere de 3%, 4 luni – 4%, 5 luni – 5%, etc. Reducerea maximă este de 12% dacă achitați în avans pentru 12 luni de chirie.
Vreau să închiriez un mini-depozit pentru afaceri. Pot folosi recepția Skladovka.md pentru întâlniri cu clienții mei?
Da, puteți folosi recepția noastră. Aici beneficiați de WiFi gratuit, cafea și ceai. Apropo, clienților de afaceri le propunem birouri de închiriat la câțiva pași de depozit – ceea ce e foarte convenabil.
Dacă vreau să-mi ridic lucrurile și să reziliez contractul, cu cîte zile înainte trebuie să vă anunț?
Orice client poate rezilia contractul atunci când îi convine. Singura condiție este să ne informați cu privire la decizia dvs. cu 14 zile înainte.
Pot schimba rapid o boxă pe una de dimensiune mai mare sau mai mică și recalcula prețul chiriei?
Da, suntem foarte flexibili și putem reînnoi rapid contractul și oferi boxa de dimensiunea necesară, dacă este disponibilă.