Descrierea postului
		Responsabilități de bază:
- Recepționarea, controlul și prelucrarea documentației primare pentru sectorul respectiv.
 - Sistematizarea informațiilor și actualizarea bazei de date.
 - Pregătirea datelor cu privire la sectorul contabil corespunzător pentru întocmirea rapoartelor.
 - Evidența păstrării documentelor contabile, pregătirea acestora în conformitate cu prevederile stabilite.
 - Interacțiunea cu alte departamente.
 
Cerințe față de candidat:
- Studii superioare sau secundare de specialitate în domeniul economic.
 - Cunoștințe de utilizare a calculatorului, MS Office, 1C.
 - Сunoașterea limbilor rusă și română.
 
Competențe de bază:
- Atenție la detalii și spirit analitic.
 - Capacitatea de a căuta independent informațiile necesare.
 - Capacitatea de a lucra rapid într-un flux intens de informații.
 - Persoană comunicativă, sociabilă și responsabilă.
 
Condiții de muncă:
- Salariu competitiv, revizuit la fiecare 6 luni.
 - Program de lucru de luni până vineri, full-time.
 
Informații suplimentare:
- Suntem dispuși să luăm în considerare candidați cu orice așteptări salariale.
 - De asemenea, nu ezitați să ne trimiteți CV-ul, chiar dacă nu sunteți sigur că vă potriviți postului. Examinăm toate cererile, fără excepție.
 
Aplică acum
Noi analizăm și răspundem la toate CV-urile primite fără excepție
Amplasarea complexului
		Posturi similare
		Află mai mult despre postul vacant
Lăsați datele dumneavoastră de contact. Noi vom reveni cu un apel pentru mai multe detalii.