Descrierea postului
Responsabilități de bază:
- Recepționarea, controlul și prelucrarea documentației primare pentru sectorul respectiv.
- Sistematizarea informațiilor și actualizarea bazei de date.
- Pregătirea datelor cu privire la sectorul contabil corespunzător pentru întocmirea rapoartelor.
- Evidența păstrării documentelor contabile, pregătirea acestora în conformitate cu prevederile stabilite.
- Interacțiunea cu alte departamente.
Cerințe față de candidat:
- Studii superioare sau secundare de specialitate în domeniul economic.
- Cunoștințe de utilizare a calculatorului, MS Office, 1C.
- Сunoașterea limbilor rusă și română.
Competențe de bază:
- Atenție la detalii și spirit analitic.
- Capacitatea de a căuta independent informațiile necesare.
- Capacitatea de a lucra rapid într-un flux intens de informații.
- Persoană comunicativă, sociabilă și responsabilă.
Condiții de muncă:
- Salariu competitiv, revizuit la fiecare 6 luni.
- Program de lucru de luni până vineri, full-time.
Informații suplimentare:
- Suntem dispuși să luăm în considerare candidați cu orice așteptări salariale.
- De asemenea, nu ezitați să ne trimiteți CV-ul, chiar dacă nu sunteți sigur că vă potriviți postului. Examinăm toate cererile, fără excepție.
Aplică acum
Noi analizăm și răspundem la toate CV-urile primite fără excepție
Amplasarea complexului
Posturi similare
Află mai mult despre postul vacant
Lăsați datele dumneavoastră de contact. Noi vom reveni cu un apel pentru mai multe detalii.